На замітку вчителю


Тест для педагогів "На яку страву схожий ваш урок?"


Види помилок
Орфографічні
(І)
Пунктуаційні
(V)
Лексичні
(Л)
Граматичні
(Г)

Орфографічні помилки
Неправильно написані
слова
І
Зема, небоїться,
усміхаєця, дід
мороз , коли небуть…
 Пунктуаційні помилки
V ненеНеправильно розставлені
розділові знаки
Мабуть скоро свято…
 Види помилок
Лексичні помилки
Л
УЖИТЕ НЕ ТЕ СЛОВО
УЖИТЕ ЗАЙВЕ СЛОВО
ВЖИТІ РОСІЙСЬКІ СЛОВА ЗАМІСТЬ
УКРАЇНСЬКИХ
 Приклади лексичних помилок
1. Радіокоментатор розповість по радіо
про хід спортивного матчу.
2. Український режисер Олекса...Граматичні помилки
НЕПРАВИЛЬНО УТВОРЕНЕ СЛОВО
СЛОВО ВЖИТЕ НЕ В ТІЙ ФОРМІ
НЕПРАВИЛЬНО
ПОБУДОВАНЕ РЕЧЕННЯ
 Приклади граматичних помилок
1. Марина сказала Наталі, що я теж побувала в
Карпатах.
2. Завтра ми складаємо іспит по англі...Чергування у – в, і – й
У, і пишеться:
між літерами, що позначають приголосні
(п.: Цілий день був у квартирі);
на початку ...В, й пишеться:
між літерами, що позначають голосні
(п.: Літо й осінь я проводжу в селі);
після голосного перед приголосним...

Фото Тетяны Парадовськи.
Прийом  РЕКЛАМА

        Мета застосування прийому:  зацікавити та заінтригувати учнів змістом  художнього твору; розкрити  його яскравість і самобутність, підкреслити  цікаві епізоди , викликати бажання прочитати текст ; розвивати  в  школярів уважність, винахідливість, логічне  мислення, зв’язне мовлення, уміння проникати в суть художнього твору;  виховувати любов до книги.
        Етап уроку, де застосовується прийом: мотивація навчальної діяльності школярів
Зміст нетрадиційного  прийому: учні  об’єднуються в пари  та вдома створюють рекламний проект за твором, що вивчають. Вони самостійно визначають мету, адресата, вид свого рекламного продукту, підбирають ілюстративні та анімаційні матеріали, продумують зміст реклами. Результати роботи демонструють у класі.
       Обладнання, яке використовується :   технічні засоби, рекламний текст
       Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:   3 хвилини
Реклама
      Мрієте мати справжнього друга? 
      Тож познайомтесь  із героями твору Леоніда Смілянського «Лідер», які навчать вас дружити. Разом із Степанком  (головним героєм твору) у вас буде можливість врятувати голуба навіть тоді, коли його друзі і батьки не вірять уже, що птах виживе. А чи врятує  голуб хлопчика?..
Прочитайте « Лідер»!
       Екстрим і хороший настрій гарантуємо.
*       *             *            *             *      *        *      *          *           
Чи вірите ви в справжню дружбу між птахом і людиною?
Чи скажете, що така дружба неможлива ?
Читайте  оповідання Леоніда Смілянського «Лідер»!
І врешті - решт ви скажете : «Оце дружба!»



Назва прийому   «Інтелектуальний магазин»


       Мета застосування прийому:  поглибити знання учнів про дієприкметниковий зворот; удосконалювати пунктуаційні вміння й навички, мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, доводити й обгрунтовувати; розвивати спостережливість, уважність, кмітливість; виховувати потребу пізнавати мовні глибини.
       Етап уроку, де застосовується прийом: повторення, узагальнення та систематизація вивченого.
       Зміст нетрадиційного  прийому: учитель -«продавець»  пропонує «товар» – речення із дієприкметниковими зворотами, однорідними членами, вставними словами та складні речення. Учні-«покупці» повинні придбати лише те, що їх цікавить, тобто речення із дієприкметниковими зворотами, а також пояснити, чому не «беруть» іншого.
       Обладнання, яке використовується : картки із реченнями.
       Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:   5 хвилин

Гра «Інтелектуальний магазин» (речення без розділових знаків)
Послухай, як трава росте напоєна дощами. (П.Осадчук.). Прощай усе  поля  діброви  Дніпро широкий бір сосновий. На дорогу вибіг охлялий  за зиму заєць стрибнув раз вдруге нашорошив вуха і аж залопотів у кущах. (М.Стельмах.)  Гей, над дорогою стоїть верба дзвінкі дощові струни ловить (П. Тичина). Чи є в світі така сила щоб змагатись з нами сміла? (Нар. творчість). Так шепоче серед ночі вітром збуджена трава.(Олександр Олесь.) Запахли сонцем яблуні в садах од кореня натруджені по віти.

Немає коментарів:

Дописати коментар